در حال بارگذاری اطلاعات

-

اسنوا

اسنوا (Snowa) شرکت ایرانی تولید کنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون به تولید محصولاتی چون اجاق گازهای توکار (Built-In) هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون و اجاق‌گاز ایستاده ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

مرمت و احیا خانه شیخ بهایی با حمایت گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب

مهر 1396,01 سرویس خبری

فاز اول بازسازی و مرمت خانه تاریخی شیخ بهایی به همت گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب تکمیل شد.

گروه توسعه سرمایه گذاری انتخاب در راستای ایفای نقش خود در مسئولیت های اجتماعی به بازسازی خانه شیخ بهایی به عنوان یکی از خانه های تاریخی شهر اصفهان اقدام کرده است.

خانه ارزشمند و تاریخی شیخ بهایی که معماری و ساخت آن مربوط به دوره قاجاریه است، در سال ۱۳۸۲ شمسی توسط سازمان میراث فرهنگی کشور در فهرست آثار ملی ایران به شماره ۹۰۸۷ به ثبت رسید. این خانه به واسطه متروکه شدن و همچنین آسیب های فراوان سازه ای و محیطی، در معرض خطر قرار داشت که در نهایت به منظور مرمت و حفظ اثر و در نهایت ایجاد مکانی اصیل جهت برگزاری مراسم های فرهنگی و مذهبی توسط گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب خریداری شد.

مراحل بازسازی و احیا این خانه تاریخی که در حال از بین رفتن و متروکه شدن بوده از سال ۱۳۹۳ آغاز شد. با توجه به آسیب‌های فراوان سازه‌ای و محیطی که به این اثر تاریخی وارد شده بود، اقدامات استحکام‌بخشی، حفاظت، مرمت، احیا و تجهیز تأسیسات شامل سرمایش، گرمایش، روشنایی و نورپردازی، اعلام حریق، صوت، تصویر، دوربین‌های مداربسته و … انجام شده و به دلیل وسعت حجم اقدامات، فاز اول آن جهت مراسم سوگواری دهه اول محرم‌الحرام سال ۱۴۳۹ هجری قمری آماده شده و اقدامات تکمیلی پس از آن صورت خواهد پذیرفت.

این خانه یکی از بزرگترین خانه‌های مجموعه شیخ بهایی بوده که در سنوات گذشته توسط مالکین قبلی تفکیک‌شده است. از ویژگی‌های این بنای تاریخی می توان به حیاط مرکزی و سه‌طرفه ساخت بودن ساختار آن اشاره کرد. در حال حاضر دو ورودی در ضلع شرقی و یک ورودی کوچک از سمت جنوب غربی دسترسی به خانه را امکان‌پذیر می‌کند.

شاه‌نشین در قسمت شمالی با درب ارسی جلوۀ خاصی به صحن خانه داده است. در ضلع غربی و شرقی وجود سه اتاق و دو فضای نیمه‌باز به همراه دو نیم‌طبقه از مهمترین فضاهای این دو بخش هستند. اتاق میانی جبهۀ غربی از تزئینات اصیل قطاربندی در طاقچه‌ها، نقاشی و گچ‌بری شیر و شکر در سطح دیوارها پوشیده شده که در اقدامات حفاظت و مرمت می‌گردد.

این خانه تاریخی پس از مرمت توسط هلدینگ ساختمان و گردشگری با حفظ هویت پیشین به عنوان غدیریه و حسینیه دیانی نامگذاری شده و از روز جمعه ۳۱ شهریور ماه ۹۶ مطابق با اول محرم الحرام ۱۴۳۹ به مدت ۱۰ روز از اذان صبح مجلس سوگواری سید و سالار شهیدان در غدیریه و حسینیه دیانی برگزار می شود. این مراسم روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی تا ظهر ادامه دارد.

منبع:گروه صنعتی انتخاب

انتخابانتخاب بهاییانتخاب توسعهانتخاب سرمایهانتخاب شیخانتخاب گذاریبهاییبهایی انتخاببهایی توسعهبهایی سرمایهبهایی شیخبهایی گذاریتوسعهتوسعه انتخابتوسعه بهاییتوسعه سرمایهتوسعه شیختوسعه گذاریسرمایهسرمایه انتخابسرمایه بهاییسرمایه توسعهسرمایه شیخسرمایه گذاریشیخشیخ انتخابشیخ بهاییشیخ توسعهشیخ سرمایهشیخ گذاریگذاریگذاری انتخابگذاری بهاییگذاری توسعهگذاری سرمایهگذاری شیخ