در حال بارگذاری اطلاعات

-

اسنوا

اسنوا (Snowa) شرکت ایرانی تولید کنندهٔ لوازم خانگی است. اسنوا ابتدا در سال ۱۳۸۴ در کارخانه‌ای به مساحت ۲۵۰۰۰ متر مربع در مورچه‌خورت اصفهان، با تولید انواع اجاق گاز و کولر آبی آغاز به کار کرد و اکنون به تولید محصولاتی چون اجاق گازهای توکار (Built-In) هاب، هود، مایکروفر، سینک و آون و اجاق‌گاز ایستاده ...
بیشتر بدانیم ...


مطالب مرتبط

برگزاری مراسم تجلیل از الوان به عنوان حامی حقوق مصرف کنندگان

مانیتور لنوو ThinkVision P44W همراه با قابلیت‌های مدرن مخصوص حرفه‌ای‌ها و گیمرها معرفی شد

پاکشوما برگزیده شانزدهمین جشنواره تولید ملی – افتخار ملی گردید

رونمایی از تلویزیون های QLED 2019 سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

معرفی کمپانی ال جی از یک مانیتور 4K جدیددر کشور ژاپن.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب نخبه اقتصادی جهان اسلام شد.

شهریور 1396,28 سرویس خبری

محمدرضا دیانی مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب و رئیس مجمع کارآفرینان ایران در هشتمین کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام در کوالالامپور پایتخت مالزی به‌عنوان نخبه و شخصیت تأثیرگذار اقتصادی جهان اسلام معرفی شد.

آیین گشایش رسمی هشتمین کنفرانس و نمایشگاه تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام در مرکز تجارت جهانی پوترای شهر کوالالامپور با حضور مرضیه افخم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی برگزار شد و در این آیین ۸ نخبه اقتصادی جهان اسلام معرفی شدند.

علاوه بر «محمدرضا دیانی» از ایران، «حاجی برکت علی بن ابوبکر» از مالزی، «محمد یونس» از بنگلادش، «کمال نصرالدین مصطفی» از مالزی، «سید صالح الکیومی» از عمان، «نیتین گوئنگا» از مالزی، «غزالی داتو محمد یوسف» از مالزی و «اسماعیل موسی منک» از زیمباوه نخبگان و شخصیت‌های اقتصادی تأثیرگذار جهان اسلام بودند که معرفی شدند.

هشتمین کنفرانس تجارت و سرمایه‌گذاری جهان اسلام فعالیت خود را از روز گذشته با حضور هیئتی از جمهوری اسلامی ایران آغاز به کار کرد.

مدیرعامل گروه توسعه سرمایه‌گذاری انتخاب و رئیس مجمع کارآفرینان ایران در سخنانی در این همایش پیشبرد یک اقتصاد با تفکر ناب اسلامی را در گرو گسترش روابط اقتصادی، همکاری‌های اجتماعی و فرهنگی، گردشگری، ارج نهادن به بخش خصوصی و همکاری نخبگان در سطح بین‌المللی دانست.

دیانی پنجمین فعال اقتصادی ایران است که توانسته جایزه نخبگان اقتصادی جهان اسلام سازمان همکاری اسلامی را دریافت کند. در چهار سال گذشته همواره یک ایرانی در بین ۱۰ چهره تأثیرگذار اقتصادی جهان اسلام معرفی‌شده‌اند.

بر این اساس اسدالله عسگراولادی در سال ۲۰۱۳، یونس ژائله سعدآباد، مؤسس و مدیرعامل شرکت شیرین عسل در سال ۲۰۱۴، غلامعلی سلیمانی، مؤسس و مدیرعامل شرکت غذایی سالیکو در سال ۲۰۱۵ و مهدی میریوسفی مدیرعامل ویژه اقتصادی پارس در سال ۲۰۱۶ از ایران جوایز نخبگان اقتصادی جهان اسلام را دریافت کرده‌اند.

این کنفرانس از ۸ سال گذشته با همکاری مالی و سازمان همکاری اسلامی در کوالالامپور برگزار می‌شود. هرساله تعداد زیادی از نخبگان و فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی از کشورهای جهان اسلام در این همایش گرد هم می‌آیند و در مورد مدل‌های موفق اقتصادی و راهکارهای افزایش سرمایه‌گذاری بحث و رایزنی می‌کنند.

در این نمایشگاه که در ۴۰۰ غرفه برپاشده است حدود دو هزار نفر از کشورهای مختلف شرکت دارند.

کشاورزی، بانکداری و امور مالی، ساخت‌وساز، برق و الکترونیک، انرژی و آب و برق، غذا و نوشیدنی، بهداشت و درمان و داروسازی، تحصیلات عالی، خودرو و هواپیما، مراقبت از زیبایی و آرایشی، مد و پوشاک، املاک و سرمایه‌گذاری، فناوری اطلاعات و هتل و مسافرت غرفه‌های مختلف این نمایشگاه را تشکیل می دهند.

منبع:گروه صنعتی انتخاب

اقتصادیاقتصادی اسلاماقتصادی انتخاباقتصادی توسعهاقتصادی جهاناقتصادی سرمایه‌گذاریاقتصادی گروهاقتصادی مدیرعاملاقتصادی نخبهانتخابانتخاب اسلامانتخاب اقتصادیانتخاب توسعهانتخاب جهانانتخاب سرمایه‌گذاریانتخاب گروهانتخاب مدیرعاملانتخاب نخبهتوسعهتوسعه اسلامتوسعه اقتصادیتوسعه انتخابتوسعه جهانتوسعه سرمایه‌گذاریتوسعه نخبهجهان اقتصادیجهان انتخابجهان توسعهجهان سرمایه‌گذاریجهان گروهجهان مدیرعاملجهان نخبهسرمایه‌گذاریسرمایه‌گذاری اسلامسرمایه‌گذاری اقتصادیسرمایه‌گذاری انتخابسرمایه‌گذاری توسعهسرمایه‌گذاری جهانسرمایه‌گذاری گروهسرمایه‌گذاری مدیرعاملسرمایه‌گذاری نخبهگروه مدیرعاملمدیرعاملمدیرعامل اسلاممدیرعامل اقتصادیمدیرعامل انتخابمدیرعامل توسعهمدیرعامل جهانمدیرعامل سرمایه‌گذاریمدیرعامل گروهمدیرعامل نخبهنخبهنخبه اسلامنخبه اقتصادینخبه انتخابنخبه توسعهنخبه جهاننخبه سرمایه‌گذارینخبه گروهنخبه مدیرعامل